Polska firma InPost została sponsorem jednego z największych klubów na świecie – Atletico Madryt. Jest to przełomowa współpraca, bowiem trudno znaleźć polskie przedsiębiorstwo, które dotarłoby tak wysoko w kwestiach sponsoringu wielkiej, uznanej marki, a do takich niewątpliwie należy Atletico.
Od zbliżającego się wielkimi krokami sezonu piłkarskiego 2024/2025 InPost będzie miał swoje paczkomaty na obiekcie Civitas Metropolitano, czyli bardzo nowoczesnym stadionie 11-krotnego mistrza Hiszpanii, a także innych lokalizacjach klubowych.
Reklamy InPostu będą wyświetlane podczas meczów ligi hiszpańskiej zarówno na bandach LED dookoła boiska, jak i poza nimi. Polska firma będzie też oficjalnym dostawcą internetowym klubu ze stolicy Hiszpanii.
„Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost” – napisał Brzoska na platformie X.
Hiszpania to niewątpliwie kraj. w którym wyceniany na 7,5 miliarda złotych InPost najlepiej poszerza swoją działalność. Państwem, w które firma Brzoski także inwestuje, jest Anglia, bowiem już od jakiegoś czasu InPost współpracuje z pierwszoligowym angielskim klubem, Newcastle United.