Netflix wyprzedzony przez Playera! Niska cena przyciągnęła miliony

Nie ulega wątpliwości, że Netflix to najpopularniejsza platforma streamingowa w Polsce. Zwłaszcza w czasie pandemii Polacy bardzo chętnie sięgali po pilot, by oglądać pozycje oferowane przez amerykańskiego giganta. Niespodziewanie jednak Netfliksa przeskoczył… Player TVN-u.

Bardzo ciekawe statystyki przedstawił branżowy serwis WirtualneMedia.pl. Jak się okazuje, Player zanotował skok oglądalności, jakiego nie było od bardzo dawna. Luty był miesiącem, który Discovery na polskim rynku zaliczy do bardzo udanych.

Polacy w pośpiechu pobierają swoje pieniądze. Będą kolejki do bankomatów?

Coraz szersze rzesze klientów polskich banków decydują, by jednak gromadzić swoje oszczędności w gotówce. Polacy niemal masowo zaczynają wybierać pieniądze z bankomatów, a także...

„Sprawa dla reportera”: mec. Kaszewiak wybuchł. Nie dało się go uspokoić [WIDEO]

Po raz kolejny mecenas Piotra Kaszewiak nie potrafił zapanować nad emocjami w "Sprawie dla reportera". Nie zdołała go uspokoić nawet sama Elżbieta Jaworowicz, zatem...

Wiadomości TVP vs Fakty TVN i Wydarzenia Polsatu. Oglądalność, najnowsze dane: 28.09.2023

Podano najnowsze wyniki oglądalności najpopularniejszych programów informacyjnych w Polsce. Mowa oczywiście o "Wiadomościach" TVP", "Faktach" TVN oraz "Wydarzeniach", emitowanych przez telewizję Polsat. Nowe dane,...

Netflix wyprzedzony przez Player

Choć przewaga była minimalna, to i tak wyprzedzenie takiego hegemona jak Netflix jest dla TVN Grupy Discovery ogromnym sukcesem.

Przeglądarkową wersję Playera (TVN Grupa Discovery) w lutym br. odwiedziło 6,7 mln internautów, co dało 23,1 proc. zasięgu, natomiast Netflix.com zanotował 6,45 mln użytkowników i 22,26 proc. zasięgu – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

To właśnie w połowie lutego TVN wprowadził na swojej platformie wersję w pełni subskrypcyjną. Na początku zaoferowano pakiet za 4 PLN miesięcznie. To cena za wersję z reklamami, która dotychczas dostępna była za darmo.

W sierpniu liczba płatnych subskrybentów platformy Player zbliżała się do 400 tys. Z kolei Netflix nie chce ujawniać, jaka liczba użytkowników płaci za dostęp do platformy w naszym kraju. Wiadomo jednak, że na całym świecie mają ponad 200 mln subskrybentów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły