W ostatnim okresie bardzo chętnie klienci PKO Banku Polskiego korzystają z jednej z nowo wprowadzonych funkcji. Mogą otrzymać do ręki pieniądze płacąc za zakupy kartą, również zbliżeniowo.
POPULARNE DZIŚ: Edyta Golec ma dość? Problemów zespołu Golec uOrkiestra ciąg dalszy
Obsługują największą liczbę rachunków osobistych oraz firmowych w naszym kraju. Są najstarszym i najbardziej zaufanym w oczach Polaków podmiotem finansowym. Mimo tego wprowadzili funkcję, która bez wątpienia wywołała uśmiech na twarzy wielu klientów.
PKO BP: pieniądze do ręki bez bankomatu. Funkcja cashback robi furorę
PKO BP zaledwie pół roku temu wdrożyło bardzo przydatną, a zarazem pozwalającą zaoszczędzić czas funkcję. W rzeczone sześć miesięcy skorzystano z niej aż 3 miliony razy! Mowa o cashback, czyli możliwości wypłaty gotówki nawet w sklepie czy na stacji benzynowej.
Analizując dane historyczne o cashbacku, jakie udostępnia NBP [„Informacja o kartach płatniczych IV kwartał 2022 r.” z kwietnia 2023 r.] dla całego polskiego rynku, widać wzrost zainteresowania usługą w okresie wakacyjnym, kiedy to Polacy wyjeżdżają w miejsca, gdzie może nie być w pobliżu bankomatów. Ten czas jest też okazją do przypomnienia klientom banków o cashbacku. Specjalną kampanię promującą tę usługę prowadzi Fundacja Polska Bezgotówkowa, której celem jest wspieranie obrotu bezgotówkowego, w szczególności płatności kartowych.
Czym jest Cashback w PKO Banku Polskim?
– Cashback to usługa uzupełniająca płatności i wypłaty gotówki w bankomacie, pozwalająca wygodnie wypłacić zwykle mniejsze kwoty podczas robienia zakupów. Stąd też kolejna odsłona naszej kampanii zachęcającej do skorzystania z cashbacku, którą jako Fundacja Polska Bezgotówkowa prowadzimy od końca czerwca tego roku – tłumaczy Joanna Erdman, prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
– Przypominamy o tej usłudze w radiu i internecie, jak również w wybranych punktach sprzedaży, gdzie oferowany jest cashback. Cieszy nas, że mamy tu wspólny cel, uzyskujemy efekt synergii, bo nasze działania wspiera też PKO Bank Polski wśród swoich klientów – skwitowała.