Strona głównaInne publikacjePowstał mGol. Nowa jakość na rynku mediów sportowych

Powstał mGol. Nowa jakość na rynku mediów sportowych

Grupa OTO360 powołała do życia nowy projekt. To mGol.pl – nowoczesny i przejrzysty portal sportowy. W serwisie pojawiać się będą głównie newsy dotyczące piłki nożnej, a także gwiazd sportu.

mGol ma do końca bieżącego roku osiągnąć na rynku tak wysoką pozycję, by w trakcie rozpoczynających się jesienią Mistrzostw Świata w Katarze móc już rywalizować z największymi portalami sportowymi w kraju. 

– Wystartowaliśmy w styczniu, zatem prawie rok intensywnej pracy powinien pozwolić nam osiągnąć wystarczające zasięgi, by już w listopadzie móc rywalizować z serwisami sportowymi Agory czy Wirtualnej Polski – mówi Marcin Palion, Prezes Zarządu OTO360, jednocześnie redaktor naczelny mGol.pl

mGol – co to jest? 

Portal mGol powstał 10 stycznia 2022 roku i już od pierwszych dni stawiał na jakościowe publikacje. Na tę chwilę zespół liczy 5 osób. Jak zaznaczają członkowie Redakcji, chcą stawiać na unikalne treści. – Przepisywanie newsów z innych portali to żadna frajda – mówi jeden z redaktorów mGol.pl

Zarząd Grupy OTO360 chce rozwijać projekt stopniowo, jednocześnie pozyskując nowe kanały promocji. Celem, który chcą osiągnąć do końca bieżącego miesiąca jest 1 mln odsłon. W przyszłym, czyli lutym, chcieliby tę liczbę podwoić. 

Strona mGol.pl zawiera krótkie, acz treściwe newsy traktujące głównie o piłce nożnej. Z czasem jednak na łamach serwisu publikowanych będzie coraz więcej wywiadów i reportaży. Zarówno w formie pisanej, jak i wideo i audio. – Chcemy, by nasze treści były ciekawe i przydatne zarówno dla Czytelników, jak i posiłkujących się naszą pracą dziennikarzy innych redakcji. Mamy nadzieję wprowadzić na rynek mediów sportowych nową jakość – kwituje prezes OTO360. 

AUTOPROMOCJA