Samuel Pereira atakuje lidera Agrounii. Ustalił, ile kosztuje jego koszula

Po raz kolejny Samuel Pereira wykazuje się niemałą spostrzegawczością. Wieloletni redaktor naczelny portalu tvp.info wytknął liderowi Agrounii, że ten pokazał się w jednym z materiałów wideo w koszuli za 400 złotych.

Michał Kołodziejczak to założyciel ruchu społeczno-politycznego Agrounia. O jego inicjatywie z roku na rok jest coraz głośniej. Popularność lider Agrounii zyskał głównie dzięki viralowym materiałom wideo, które krążyły po sieci. Co przedstawiały?

🔥 POPULARNE DZIŚ 🔥

Kołodziejczak głównie chodził po supermarketach i dyskontach o zagranicznym kapitale (np. Lidl, Biedronka czy Carrefour) i ujawniał na przykład nieprawidłowości w oznaczaniu pochodzenia produktów. Przykład: pomidory, które w znaku handlowym mają polskie barwy i sugestię, że pochodzą z rodzimych upraw, już na kodzie kreskowym – czego wymaga prawo – mają podany inny kraj pochodzenia, np. Tunezję czy Włochy.

Teraz Agrounia „urosła” do tego stopnia, iż mówi się o jej planach wejścia do Sejmu. Inicjatywa ta – przynajmniej zdaniem rządzących – niekoniecznie dba o interesy polskich rolników, a jedynie takie działania pozoruje. W praktyce natomiast ma działać w interesie Rosji.

Stąd zapewne atak ze strony dziennikarza publicznego portalu informacyjnego:

– Straszna bieda w tej Agrounii. Koszula za marne 400 złotych? – ironizuje Samuel Pereira.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze artykuły