Po raz kolejny Samuel Pereira wykazuje się niemałą spostrzegawczością. Wieloletni redaktor naczelny portalu tvp.info wytknął liderowi Agrounii, że ten pokazał się w jednym z materiałów wideo w koszuli za 400 złotych.
Michał Kołodziejczak to założyciel ruchu społeczno-politycznego Agrounia. O jego inicjatywie z roku na rok jest coraz głośniej. Popularność lider Agrounii zyskał głównie dzięki viralowym materiałom wideo, które krążyły po sieci. Co przedstawiały?
Kołodziejczak głównie chodził po supermarketach i dyskontach o zagranicznym kapitale (np. Lidl, Biedronka czy Carrefour) i ujawniał na przykład nieprawidłowości w oznaczaniu pochodzenia produktów. Przykład: pomidory, które w znaku handlowym mają polskie barwy i sugestię, że pochodzą z rodzimych upraw, już na kodzie kreskowym – czego wymaga prawo – mają podany inny kraj pochodzenia, np. Tunezję czy Włochy.
Teraz Agrounia „urosła” do tego stopnia, iż mówi się o jej planach wejścia do Sejmu. Inicjatywa ta – przynajmniej zdaniem rządzących – niekoniecznie dba o interesy polskich rolników, a jedynie takie działania pozoruje. W praktyce natomiast ma działać w interesie Rosji.
Stąd zapewne atak ze strony dziennikarza publicznego portalu informacyjnego:
Straszna bieda w tej Agrounii. Koszula za marne 400 złotych? pic.twitter.com/i8sPq02ejI
— Samuel Pereira (@SamPereira_) August 11, 2022
– Straszna bieda w tej Agrounii. Koszula za marne 400 złotych? – ironizuje Samuel Pereira.