Największy polski bank ostrzega swoich klientów o planowanych pracach technicznych. W ich wyniku 3 i 4 września 2022 r. wystąpią problemy między innymi z działaniem aplikacji iPKO biznes. Nie będzie można przelać pieniędzy w żaden sposób. Prace trwać będą bowiem w weekend.
Zarówno aplikacja mobilna, jak i serwis transakcyjny dla klientów biznesowych nie będzie działał w określonych porach 3 i 4 września 2022 r. – poinformował PKO Bank Polski.
PKO BP: nie przelejesz pieniędzy 3 i 4 września. Nie działa iPKO
Problemy z dostępem do bankowości mobilnej i internetowej rozpoczną się – jak zapowiada PKO BP – już w sobotę wieczorem. Poniżej całość komunikatu wydanego przez bank.
„Ulepszamy nasze serwisy, potrzebujemy chwili na prace techniczne” – przekazał bank. Dlatego od soboty 3.09 od godz. 21:00 do niedzieli 4.09 do godz. 04:00 niedostępne będą:
- iPKO biznes,
- aplikacja mobilna iPKO Biznes,
- kanał iPKO biznes Integra
Płatności kartami będą działały bez zmian.
Jeśli możesz, zrób zaplanowane operacje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie – apeluje PKO Bank Polski.