Czy teza zawarta w w tytule jest zbyt śmiała? Być może. Na pewno jednak portal infoGO zalicza się do ścisłej czołówki najszybciej ładujących się stron internetowych świata.
Co więcej, został on stworzony przez Polaków. Z inicjatywą wyszła Grupa OTO360 – wydawca również m.in. portalu mPress. Tak, jest to autoreklama. Chwalimy się, bo mamy czym.
Co to jest infoGO? Właściciel, zamysł, misja
Większość stron internetowych w Polsce nie ładuje się satysfakcjonująco – z perspektywy użytkownika – szybko. Zwłaszcza gdy serwis, chociażby ze względu na wzmożony ruch, boryka się z problemami technicznymi.
OTO360 powołało jednak do życia portal w stu procentach oparty na innowacyjnej technologii AMP, którą współtworzyła firma Google. „Przekliknięcie się” z jednego newsa w kolejny nie trwa kilkanaście sekund, ani nawet kilka. Dzieje się to właściwie od razu. „To są milisekundy!” – zaznacza koordynator projektu.
Zalety serwisu infoGO można by wymieniać długo. Główne z nich to:
- Brak uciążliwych reklam
- Błyskawiczny czas ładowania
- Rzetelne, zwięźle podawane informacje
- Strona idealnie dostosowana do urządzeń mobilnych (głównie smartfonów)
- Brak wyskakujących okienek i pop-upów
Właściciele infoGO wiedzą, że na funkcjonowaniu serwisu mogliby zarabiać znacznie więcej. M.in. właśnie zamieszczając masę rzeczonych skryptów reklamowych.
Jednakże w przypadku tego projektu stawiają na wygodę użytkowania. Zyski nie będą tak duże, jak w przypadku serwisów projektowanych typowo komercyjnie. Za to Czytelnicy bez wątpienia odwdzięczą się częstszym odwiedzaniem naszej strony, gdyż będzie to czysta przyjemność. Zadowoleni będą zarówno użytkownicy korzystający z urządzeń pracujących na Androidzie, jak i ci z iOS-em.