Roxie zgarnie miliony. Nowy biznes Roksany Węgiel to żyła złota

Roksana Węgiel to 16-latka, która mówi i postępuje dojrzalej, niż niejedna koleżanka z branży starsza od niej o kilkanaście lat. Czerpie z kariery pełnymi garściami. Popularna Roxie potrafi nie tylko świetnie śpiewać, ale i wydajnie monetyzować swoją popularność. Jej kolejny biznes – RoxieStore – to prawdziwa żyła złota. Przynosi Roksanie ogromne pieniądze.

Choć oczywiście nie mamy wglądu w rachunek bankowy Roksany Węgiel, to możemy śmiało zaryzykować stwierdzenie, że wokalistka jest jedną z najmłodszych milionerek w kraju. Zarabia przecież nie tylko na koncertach, ale i na lukratywnych kontraktach reklamowych – m.in. z siecią Play czy producentem oranżady Hellena.

Roksana Węgiel zarobi potężne pieniądze

Dodatkowo Roksana powołała do życia swój własny biznes, bezpośrednio związany z jej osobą i pseudonimem artystycznym „Roxie”. To sklep internetowy z odzieżą, dostępny pod adresem RoxieStore.pl. Można tam kupić między innymi:

  • Bluzę od 149 zł
  • T-shirty od 79 zł
  • Spodnie dresowe za 179 zł

Dostępnych jest wiele krojów i wzorów. Faktem jest, że ubrania nie należą do najtańszych i zostały na nie nałożone marże w wysokości co najmniej kilkudziesięciu złotych. Fan base Roksany Węgiel jest ogromny, a w większości stanowią go młode dziewczynki. Można zatem założyć, że modne i dziewczęce elementy garderoby, oferowane w sklepie Roxie, znajdą dziesiątki tysięcy nabywców.

Kroje ubrań wpisują się w dzisiejsze trendy. Wiele z nich to rzeczy „Oversize”. Dodatkowo zawierają nadruki związane z Roxie, ale nie tylko. Jeśli ktoś sobie życzy, otrzyma bluzę czy T-shirt ze słodkim kotkiem. Wzór będzie zrozumiały tylko dla zagorzałych fanów młodej artystki.

RoxieStore sklep Roksana Węgiel

Produkt dostępny w bardzo dużej ilości – czytamy przy większości pozycji. Oznacza to, że osoby odpowiedzialne za zaopatrzenie nie mają wątpliwości co do tego, że chętnych znajdzie się mnóstwo. Zawczasu zamówili ogromne ilości towaru, który – na to wygląda – schodzi jak świeże bułeczki. Roxie reklamuje swoje produkty m.in. na Instagramie, gdzie pod każdym ze zdjęć zbiera kilkadziesiąt tysięcy polubień.

CZYTAJ TAKŻE: mBank wprowadza do oferty kredyt ze stałą stopą

POPULARNE DZIŚ