Krzysztof Stanowski zakłada nowy portal informacyjny. Poznaliśmy już jego nazwę. Negocjacje w sprawie zakupu domeny internetowej pod serwis „o wszystkim” trochę trwały. Jednak ostatecznie – jak twierdzi dziennikarz – udało się odkupić domenę zero.pl za 60 tysięcy złotych.
- Zaczynał karierę w poważnej redakcji już w wieku 13 lat
- Teraz jest gwiazdą internetu i chce rywalizować z największymi na każdym polu
- Kanał Zero odniósł wielki sukces, przyszedł czas na portal inf. zero.pl
- Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej mPress
Zaledwie w ubiegłym miesiącu założyciel Kanału Zero „głośno myślał” w swoich mediach społecznościowych o założeniu nowego portalu informacyjnego. „Takiego o wszystkim”.
Jak pomyślał, tak zrobił. To znaczy – na ten moment – wymyślił nazwę i pozyskał adres internetowy, pod którym będziemy mogli śledzić publikacje dziennikarzy zaangażowanych do nowego projektu zainicjowanego przez Krzysztofa Stanowskiego.
Nowy portal Stanowskiego ma już nazwę: co będzie na zero.pl?
Współzałożyciel Kanału Sportowego, założyciel Kanału Zero i sportowego serwisu Weszlo.com, chce zmieniać świat polskich mediów. Gdy zapowiadał kilka miesięcy temu powstanie „KZ” podkreślał, że będzie to coś w stylu „wszystko i nic”.
Dziś jest to najbardziej popularna i ogólnotematyczna telewizja internetowa w naszym kraju.Po wielkim sukcesie Kanału Zero, Krzysztof Stanowski idzie o krok dalej. Na razie pod wskazanym przez niego adresem wciąż widzimy komunikat „Ta domena jest na sprzedaż”. „Stano” zapewnia jednak, że już udało mu się dopiąć transakcję i kupić atrakcyjną domenę zero.pl za 60 tys. zł. Cena wydaje się wygórowana, zwłaszcza że wolną domenę można dziś kupić za 5 złotych.
Ta była zajęta, w związku z czym Stanowski musiał negocjować z dotychczasowym abonentem. – Trochę to kosztowało, bo ponad 60 000 złotych, ale udało się kupić domenę zero.pl. No to teraz czas zbudować portal informacyjno-publicystyczny – przekazał za pośrednictwem platformy X.
Trochę to kosztowało, bo ponad 60 000 złotych, ale udało się kupić domenę https://t.co/PRfylFGfe8. No to teraz czas zbudować portal informacyjno-publicystyczny.
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) April 6, 2024
Jednak najprawdopodobniej ten wkład zwróci się szybko, bo kto jak kto, ale Stanowski monetyzować internetowe treści potrafi jak mało kto.
Wielcy mają się czego bać
Poza tym posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w dziennikarstwie pisanym. Miał zaledwie 13 lat, gdy debiutował w prestiżowym niegdyś „Przeglądzie Sportowym”. Na przestrzeni lat zaliczył masę redakcji, a od 2010 roku prowadzi swój własny serwis internetowy – Weszlo.com. O reszcie zapewne wiecie.
Najwięksi wydawcy portali informacyjnych w Polsce mają się czego bać. Ringier Axel Springer (m.in. Onet), Grupa Wirtualna Polska, Agora (wyborcza.pl, gazeta.pl itd.). Dotychczas nie czuli zbyt mocnego oddechu konkurencji na karku. Stanowski zapewne zrobi wszystko, by się to zmieniło.